Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Anyám titka

Anyám titka

Anyám titka

2020. március 22. - lucius01

Minden embernek vannak titkai. Mindenkinek. Vannak nagyobb, kisebb, régi és új titkok. Ilyenek is, olyanok is. Van, ami soha nem derül ki, és van ami világra jön. Van ami véletlen, van amit elmondanak. 

Anyám titka egy bagatell véletlen miatt derült ki. Aztán szép lassan feltárult minden. 

Tavaly nyáron (röhejesen hangzik, tudom), elmentünk krumpliért a piacra. Összefutottunk a régi haverommal, akivel közel 10 éve összevesztünk, hogy miért az most lényegtelen. Beszélgettünk. Az egyik épület sarkánál álltunk, s jött egy ezeréves Suzuki Swift, bekanyarodott. Anyám kissé útban volt neki, de még mielőtt fellépett volna a kocsi elől a járdára, haver átkarolta a derekát és magához húzta. Csodálkoztam ezen. A kocsi tovább ment, mi pedig beszélgettünk tovább, mintha misem történt volna. Akkor fel sem tűnt, csak később, hogy a haver tegezte anyut. (Soha nem tegezte)

Napokig filóztam a dolgon. A derekánál fogta meg, s húzta magához. Nem szólt neki, hogy vigyázzon, nem a kezét (vállát, könyökét, alkarját) fogta meg, figyelmeztetésképpen, hanem a derekát. Túl intim volt a jelenet. Anyám egy szót nem szólt. Napok múltán rávettem magam, hogy megkérdezzem, mi volt az a jelenet. 

Valami hülyeséggel magyarázta a dolgot, de túl nyilvánvaló volt a dolog. Rákérdeztem, hogy van-e, volt-e köztük valami. 

Bevallotta, hogy 21 éve a szeretője!!! 1998 óta. Haver 18 volt volt akkor, anyám 43. Beszéltem a sráccal is, és az apjával is. Elmondták, hogy a haver faterja kitalálta, nagy meglepi lenne ha a fiát a 18. szülinapján anyám köszöntené fel, teljesen meztelenül. Mint kiderült, a haver már többször megleste anyámat fürdés, zuhanyzás közben. Az öreg, haver apja, hetekig győzködte muterom a pucér felköszöntéssel kapcsolatban. Anyám soha nem mutatkozott még előttünk sem ruha nélkül. Az öreg nagy nehezen rávette. A "nagy nap" 98 nyarán a haverék balatoni telkén volt. Fényképek is készültek. 

Egy héttel később már dugta anyut. Az öreg hozta őket össze, de titokban beszervezte anyám barátnőjét is, hogy segítsen a dolog létrejöttében. Anyám, hogy "örömet szerezzen" a havernak, belement a dologba, és átment hozzájuk. (egy hét győzködés után). Haver szülei is otthon voltak, mikor fiúk a szobájában anyut dugta. Tudtak mindenről, hallottak mindent. Azóta is járkál hozzá anyám. Mióta haver lakást kapott apjától (2011-ben) muter oda járkál. Haver kérésére tartották titokban a viszonyukat. Legalábbis előttem, és a tesóm előtt. Mások azonban tudtak róla. A srác ugyanis home videókat is készített, amit a szomszédjának, és a kollégáinak is megmutatott. 

Hónapokig dühös voltam mindkettejükre. Ma már beletörődtem. Nem elfogadtam, beletörődtem. 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://secretofmymother.blog.hu/api/trackback/id/tr7815543886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucius01 2020.03.26. 10:14:11

Mivel nem túl régen tudtam meg, így inkább döbbenetet és a haver iránti dühöt okozott.

Hemi12 2020.03.26. 16:49:23

@lucius01:
Hát... ez durva.
De tanulságos!
Még az is simán hazudhat/titkolózhat előtted, akit a legközelebbi ismerősödnek tartasz.
Főleg, ha nő az illető.

Illetve rámutat arra is, hogy a sztereotípiákkal ellentétben egy nő akkor is felkapott, ha már nem fiatal.
Erről Vész már írt, de ez jó bizpnyíték rá.
Én hetekig nem tudnék aludni, ha ilyen kiderülne anyámról.
Vagy inkább soha többé. :D
Bár nekem nem túl szoros vele a kapcsolatom, annak ellenére, hogy még otthon lakom, így talán könnyebb lenne feldolgoznom.
Neked milyen volt a kapcsolatod anyuddal az eset kiderülése előtt?

Hemi12 2020.03.26. 16:50:31

@lucius01:
Ja, és részvétem, vagy mit lehet ilyenkor mondani...

Hemi12 2020.03.26. 16:51:41

Meg örülök, hogy elkezdtél írni!

lucius01 2020.03.26. 18:07:19

@Hemi12: Milyen a kapcsom vele? Tré. Zsarnok, akarnok, egoista, érzéketlen. Így lehetne jellemezni. Nem tudja, hol a határ. Belemászik a privát szférádba, bunkó, és lelkileg is megtapos. Nem rosszindulatú, csak rettentő primitív. Érzelmileg kb egy 4-5 éves gyerek szintjén van. Duzzog, ha visszaszólsz neki. Érvelni nem tud, csak megszakítja a beszélgetést. Nem gondolkodik a viselkedése másikra gyakorolt hatásáról, így fel sem ismeri mit tesz a másik lelkével, s ez miatt nem képes fejlődni.

Hemi12 2020.04.02. 20:12:41

@lucius01:
Tiszta nagyanyám!
Ő szinte pontosan ugyanilyen.
Hát... nem irigyellek.
Ha legalább jófej lenne, akkor nem lenne annyira szar vele élni gondolom.
Én tűrhetően jól kijövök anyámmal.
Szeretni nem szeretem, de nincs vele nagyon nagy bajom, szóval nekem ennyivel könnyebb együtt élnem anyámmal.
Bár egy férfinak ez sosem igazán egy leányálom.

lucius01 2020.04.02. 20:19:30

@Hemi12: Köszönöm együttérzésed. Azóta kiderült, hogy a haver feltett néhány meztelen fotót róla a netre.

Incel Percek 2020.04.30. 11:05:58

Hűha. Eléggé ambivalens gondolataim és érzéseim vannak. Egyrészről fogalmam sincs, hogy én ezt hogy kezelném. Mármint egy haverom, aki ismer engem, és mindeközben anyámmal... eh. Tényleg ez járna hetekig a fejemben és nem is biztos, hogy bármelyikük szemébe tudnék nézni. Ugyanakkor két felnőtt emberről van szó, akiknek -és itt a lényeg!- a dolgába kurvára de semmi beleszólásom nincs! Na, a meztelen képekkel való üzérkedés viszont egészen más téma, azért bőven kijárna néhány tockos. Meg zárójelben egy feljelentés.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.10.04. 16:09:37

Nem tudom ez igaz-e, de a sztori egy tökéletes példa a kurva anya jelenségre.

lucius01 2020.10.04. 16:25:00

@The Cortez: Azért ezt így durva lenne kijelenteni.

lucius01 2020.10.04. 19:23:25

@The Cortez: Nem kell bocsit kérni. Ez van sajnos. Nem tudok mit csinálni.
süti beállítások módosítása